.

Bizaroid gra logiczna, Djeco

Bizaroid -gra logiczna, Djeco

41,90 zł
Brutto
Ilość
Add to Wishlist
Ostatnie sztuki w magazynie

Gra karciana - logiczna Bizaroid, francuskiej marki Djeco to ciekawa gra dla całej rodziny. Zadanie zawodników polega na umiejętnym wypowiadaniu magicznego zdania, prezentującego Marsjan-zazajenów. Jeśli gracz pomyli się, musi włożyć elementy za opaskę,którą gracze zakładają na głowę. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością elementów.

Wiek 6+

Ilość graczy: 2-4

Zawartość: 4 plansze, 18 kart, 30 elementów do umieszczenia na 4 opaskach.

Cel gry: skończyć grę z najmniejszą ilością elementów na swojej opasce.

Przygotowanie gry: każdy gracz wybiera swoją kartę Marsjanina, kładzie ją na stole przed sobą rysunkiem do góry. Bierze i kładzie na głowę opaskę.

Karty kładziemy w kupce na środku stołu rysunkami do dołu. 30 elementów leży z boku na stole.

Przebieg gry:

Każdy z graczy po kolei musi się przedstawić i przedstawić innego Marsjanina zachowując dokładnie słowo w słowo <Zdanie prezentujące Zazajenów> . Jeżeli się pomyli choćby z jednym słowem lub w kolejności zdania, gracz jest ukarany i musi umieścić jeden element na swojej opasce.

Zdanie prezentujące Zazajenów:

Ja Marsjanin Zinzin z planety Zaza n®A; o<x> oczach, <y> uszach lub <z>nosach, wywołuję Marsjanina

Zinzin z planety Zaza n® B o <x> oczach, <Y> uszach lub <z> nosach!

Najmłodszy gracz zaczyna. Ciągnie jedna kartę i kładzie ją do góry rysunkiem obok kupki kart. Ta karta wskazuje element, który będzie używany do przedstawienia się (oko, nos lub ucho).

Przykład: gracz n® 2 zaczyna, ciągnie jedną kartę <uszy> i chce zawołać Marsjanina n® 4: zdanie Zazajenów przedstawiające go musi wyglądać dokładnie w ten sposób:

„ Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza n® 2 z jednym uchem, wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza n® 4 z trzema uszami”.

Każde słowo musi być wymówione w dobrej kolejności. Ilość uszu jest różna u każdego Marsjanina. Gracz nie może się pomylić licząc swoje uszy i te u wywoływanego przez siebie Marsjanina.

Jeżeli gracz nie popełni błędu, kolejka przechodzi na wywołanego Marsjanina. Ciągnie więc z kupki kartę, która określa na nowo element według którego odbywać się będzie gra. I tak po kolei.

Jeżeli gracz się pomyli w kolejności wymawianych słów w zdaniu, musi wziąć element wyznaczony przez wyciągniętą kartę i umieścić go na swojej opasce. Przy kolejnej prezentacji te elementy musza być doliczane.

Przykład: Marsjanin n®2 odwraca kartę z <okiem>. Chce wezwać Marsjanina n®4. Zdanie przedstawiające Zazajenów musi wyglądać dokładnie tak:

„Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza n®2 o pięciu oczach (4 z karty identyfikacyjnej + 1 z opaski) wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza n®4 o pięciu oczach (3 z karty + 2 z opaski).

Gra kończy się gdy jeden z graczy ma 5 elementów włożonych za opaskę. Wygrywa ten gracz, który ma ich najmniej.

Gra wymaga skupienia i cierpliwości.

Czas trwania ok 15 min

Djeco to producent zabawek, gier i puzzli. Od momentu założenia w 1954 r. firma stawia na projektowanie zabawek kreatywnych, edukacyjnych puzzli oraz gier umysłowych dla najmłodszych. Produkty firmy Djeco charakteryzują się estetycznym wykonaniem, świetnym doborem kolorów i są produkowane z myślą o najmłodszych dzieciach jak i paroletnich.

Czytaj więcej
DJ08490
2 Przedmioty

Specyficzne kody

ean13
3070900084902
0
0