.

Bizaroid gra logiczna, Djeco

Bizaroid -gra logiczna, Djeco

41,90 zł
Brutto
Ilość
Add to Wishlist
Ostatnie sztuki w magazynie

Gra karciana - logiczna Bizaroid, francuskiej marki Djeco to ciekawa gra dla całej rodziny. Zadanie zawodników polega na umiejętnym wypowiadaniu magicznego zdania, prezentującego Marsjan-zazajenów. Jeśli gracz pomyli się, musi włożyć elementy za opaskę,którą gracze zakładają na głowę. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością elementów.

Wiek 6+

Ilość graczy: 2-4

Zawartość: 4 plansze, 18 kart, 30 elementów do umieszczenia na 4 opaskach.

Cel gry: skończyć grę z najmniejszą ilością elementów na swojej opasce.

Przygotowanie gry: każdy gracz wybiera swoją kartę Marsjanina, kładzie ją na stole przed sobą rysunkiem do góry. Bierze i kładzie na głowę opaskę.

Karty kładziemy w kupce na środku stołu rysunkami do dołu. 30 elementów leży z boku na stole.

Przebieg gry:

Każdy z graczy po kolei musi się przedstawić i przedstawić innego Marsjanina zachowując dokładnie słowo w słowo <Zdanie prezentujące Zazajenów> . Jeżeli się pomyli choćby z jednym słowem lub w kolejności zdania, gracz jest ukarany i musi umieścić jeden element na swojej opasce.

Zdanie prezentujące Zazajenów:

Ja Marsjanin Zinzin z planety Zaza n®A; o<x> oczach, <y> uszach lub <z>nosach, wywołuję Marsjanina

Zinzin z planety Zaza n® B o <x> oczach, <Y> uszach lub <z> nosach!

Najmłodszy gracz zaczyna. Ciągnie jedna kartę i kładzie ją do góry rysunkiem obok kupki kart. Ta karta wskazuje element, który będzie używany do przedstawienia się (oko, nos lub ucho).

Przykład: gracz n® 2 zaczyna, ciągnie jedną kartę <uszy> i chce zawołać Marsjanina n® 4: zdanie Zazajenów przedstawiające go musi wyglądać dokładnie w ten sposób:

„ Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza n® 2 z jednym uchem, wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza n® 4 z trzema uszami”.

Każde słowo musi być wymówione w dobrej kolejności. Ilość uszu jest różna u każdego Marsjanina. Gracz nie może się pomylić licząc swoje uszy i te u wywoływanego przez siebie Marsjanina.

Jeżeli gracz nie popełni błędu, kolejka przechodzi na wywołanego Marsjanina. Ciągnie więc z kupki kartę, która określa na nowo element według którego odbywać się będzie gra. I tak po kolei.

Jeżeli gracz się pomyli w kolejności wymawianych słów w zdaniu, musi wziąć element wyznaczony przez wyciągniętą kartę i umieścić go na swojej opasce. Przy kolejnej prezentacji te elementy musza być doliczane.

Przykład: Marsjanin n®2 odwraca kartę z <okiem>. Chce wezwać Marsjanina n®4. Zdanie przedstawiające Zazajenów musi wyglądać dokładnie tak:

„Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza n®2 o pięciu oczach (4 z karty identyfikacyjnej + 1 z opaski) wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza n®4 o pięciu oczach (3 z karty + 2 z opaski).

Gra kończy się gdy jeden z graczy ma 5 elementów włożonych za opaskę. Wygrywa ten gracz, który ma ich najmniej.

Gra wymaga skupienia i cierpliwości.

Czas trwania ok 15 min

Djeco to producent zabawek, gier i puzzli. Od momentu założenia w 1954 r. firma stawia na projektowanie zabawek kreatywnych, edukacyjnych puzzli oraz gier umysłowych dla najmłodszych. Produkty firmy Djeco charakteryzują się estetycznym wykonaniem, świetnym doborem kolorów i są produkowane z myślą o najmłodszych dzieciach jak i paroletnich.

Czytaj więcej
DJ08490
2 Przedmioty

Specyficzne kody

ean13
3070900084902
Skarbonka szary słoń
Obecnie brak na stanie
44,90 zł
Add to Wishlist
Drewniana harmonijka biała Jabadabado Drewniana harmonijka biała Jabadabado
Obecnie brak na stanie
CAR SET BLUE CAR SET BLUE
Obecnie brak na stanie
0
0